Wednesday, 24 August 2011

bantu membantu amalan mulia

tu diaa,..tajuk entry dah mcm tajuk karangan budak skolah tingakatan 1 je...
lama giler woo x update ini blog,..
bersawang,bersemak,berhabuk,dan segala macam ber lagi la...
busy woo sejak dah bertukar menjadi seorang pekerja..
mana x busy nye,asal balik keje,tido..asal tido je balik keje...
bgn tido je gi keje,gi keje  je bgn tido..
secara positifnya,bertambah maju la ekonomi malaysia kerana memiliki pekerja
yang berdedikasi begini..walaupun kerja aku tidak berapa melibatkan ekonomi negara.
berkhidmat untuk masyarakat pun menjana ekonomi pe...
pakar2 ekonomi pun memerlukan khidmat aku ape..
mencabar woo keje aku...lagi mencabar kalau xdatang keje.
buta2 besok kena maki!
nah,hambekk...slogan keje aku..walau kdg2 aku mcm xberapa ikhlas je nak buat.
kena plak ari isnin,byk keje plak tu....




6 comments:

chokeLy said...

yeahh.. maju lah nizam untuk negara!

Saya said...

tido je la kejenya.
tp bolan pose mmg ngantuk la tok.
zzzzzzzzzzzzzzzzzz

ctnur@hidayah said...

atok dapat lik raya x??lagi baper ari jer KL akan lapang coz smua dah blik kg..jgn sedih2 yer atuk...

inchik nizam azman said...

aku cuti la raye ni.... :P
tp raye ke 3 dah balik kl...
slamat raye semua!!

dyanie said...

pahala besar uh..tlg org...
hihihi sabo je la...
pape pon slm merdeka n slmt awie rye

inchik nizam azman said...

huhu..betul2..tp masalahnye nak ikhlas tu mcm susah..hehe..
slamat raye gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

hidup memang dah dijanjikan dengan cabaran dan dugaan.jangan pernah putus harapan...too all loopies,..fight for your life ~keep fighting till de last breath~