Saturday, 29 October 2011

mood katun!













mood bosan ari ni...maka melayan katun lebih baik dr tido..
ade berapa muvie semua dalam ni?cer senaraikan skit..
kalau terer,gambar apa yg mnyorok tu??(sebenarnya 14x dah aku edit duk mcm tu gak...^%$#@!!!)

13 comments:

Saya said...

dak boooo !!! dgn toy story terbaekkkkkk

inchik nizam azman said...

senarai kn tajuk pilem la

Saya said...

mana aku tau la. aku suka dua tu je keh4

inchik nizam azman said...

anda bkn jiwa katun sepenuhnye...kalau bollywood kena la kot...

Saya said...

jiwa sy jiwa sy sendiri. x de sape tau :P

inchik nizam azman said...

jiwa kacau :P

Saya said...

sape yg kaco jiwa saya? patut dihukum tu laallalala

ctnur@hidayah said...

1.monster inc
2.ice age
3.cars
4.a bugs life
5.finding nemo
4.clody meatballs
5.toys story

pic yg kau sorok tu citer cars

hm..nak hadiah..nak hadiah

inchik nizam azman said...

kaSOt:aku ke? :P

ctnur:betulll....tp xleh bg hadiah lagi..ko kena bg nama watak gmbar yg tsorok tu..keh3

ctnur@hidayah said...

dah ko sorok mcm ner nak tau..

ctnur@hidayah said...

tp teka gak ler..mesti lightning mcqueen kan psl dia hero dlm citer cars...

inchik nizam azman said...

jawapan die: Francesco Bernoulli

ctnur@hidayah said...

huh..x caye..psl dah ko yg sorok...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

hidup memang dah dijanjikan dengan cabaran dan dugaan.jangan pernah putus harapan...too all loopies,..fight for your life ~keep fighting till de last breath~