Saturday, 17 September 2011

seni kemarahan~

woww,..ari ni dapat statement ''jangan sentuh hati orang lain kalau,...tak tau nak jaga hati orang''
tapi pandai2 wat andaian sendiri plak tu.citer ape pun tak tau terus keluar statement.silalah membuat revision dulu sebelum mem'present'kan sesuatu..disebabkan aku tak pandai nak marah2 ni,maka anak seni ini akan mempersembahkan kemarahan dalam sebuah drama bertajuk 'awekmu rokiah'


rokiah:abg jamilll......
pak abu:erkk,....
rokiah:sampai hati abg jamil sakitkan hati rokiah...apa salah rokiah bang??
pak abu:erkk,...rokiah..
rokiah:sudahla abg jamil..tak perlu memberi alasan pada rokiah.rokiah tau semuanya
pak abu:tapi rokiah,..
rokiah:walau rokiah tidak mempunyai apa2 bukti,tapi hati,jiwa rokiah dapat merasakan semuanya.
             didepan bilangnya cinta..dibelakang dusta semuanya.rokiah kuciwa bang...kuciwa..
pak abu:rokiah,..dengar dulu...
rokiah:ahh,simpan saja kata2 mu itu bang jamil..manis dibibir berbataskan tebu.tapi yang 
            menerima diabetes nya rokiah bangg...rokiah
pak abu:diabetes hotak hang!!aku yang lagi hensem dari jamil pun hang tak kenal ka..bodo piang!
rokiah:uwaaa,..sampai ati pak abu cakap saya bodo piang...bagitau kat abang jamil!
pak abu:hang dengan abang jamil hang sama ja bodo piang...dengan aku2 skali jadi bodo piang pi 
              layan... *&^@#$%!!!


so,jangan sentuh hati orang lain kalau,...tak tau nak jaga hati orang.kan dah kena marah....
moral of de story:rokiah jeles xbertempat ngan jamil.pak abu jadi mangsa.rokiah pun boleh tahan piangnya.bfren sendiri pun tak kenal.kan dah kena marah ngan pak abu.pak abu dah la ade darah tinggi kencing manis..tu belum kira penyakit buasir lagi.pastu nanti balik dia nak potong kayu api lagi.lambat kang bini dia membebel plak.pastu kang kalau bini dia majok,sapa nak masak.pak abu dah la tau masak air je.nanti kalau dia x makan,camner nak makan ubat.doktor dah la tak bagi makan ubat perut kosong.nanti jadi pape kat pak abu kan susah....sekian! 









6 comments:

Saya said...

rokiah kena check mata mungkin.case sama mcm aku ni rabun tp tak suka pakai spek kot keh3.

bertabahlah wahai pak abu ekeke.


p/s>>rapuh lagu peberet haku tauu haihhh..layannn btol la.

inchik nizam azman said...

meh pjm tommy ko bg kt rokiah

Saya said...

tak leh ! sy kedekut. suruh la rokiah tu wat sendiri demi kebaikan dia juge hehe

inchik nizam azman said...

'uwaaa...sampai ati xbagi pinjam...bgtau abg jamil!'

Saya said...

"ada
ada..
adaaaaa
aku kesah? wakaka"
kim slm jelah kt abg jamil tu keh3

dyanie said...

bwk2 la bsabooooo ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

hidup memang dah dijanjikan dengan cabaran dan dugaan.jangan pernah putus harapan...too all loopies,..fight for your life ~keep fighting till de last breath~