Tuesday, 19 July 2011

insomnia??


kenapa aku susah nak tido malam...masuk waktu sekarang,dah dekat 8 pagi pun mata ni tak leh tido lagi.biasa pun paling awal boleh tido 2 pagi keatas...mcm2 dah buat tapi tak berkesan pun.siap imagine kira kambing lagi..last2 aku imagine kambing tu yang tertido...camner ni?ade kena mngena ke ngan pyakit aku?

14 comments:

Miss Y and Her World said...

kahkahkah. imagine kambing tertidur? memang lawak. sebab dah banyak tidur siang tak?

Hoodie Dress Is So Gorgeous !
Oh, Lelakimu Istimewa

inchik nizam azman said...

xjugak....kalau hari keje mmg xde tido siang..

Saya said...

eh ko kena wat aktiviti memenatkan belah siang aku rasa..baru mlm ko boleh tido.

inchik nizam azman said...

doktor nasihat jgn buat keje berat...kehkeh

Saya said...

owh ye ke? apsal?

inchik nizam azman said...

aik...ko dulu xdpt nasehat tu ke?nampak sgt doc xsyg ko..kehkeh

ika said...

sme la kte...cm nak hantuk kepala ke dinding je coz xleh nak tdo...hee~

inchik nizam azman said...

kot ilang ingatan tros plak nnt kalau hantok....

ctnur@hidayah said...

SLE patient mmg ada problem susah tido ker..tiap2 mlm menghadapi masalah yg sama..dah mcm2 petua guna..tp sama jer..

inchik nizam azman said...

mungkin kot...ade masalah tido gak ke?

Cik Kuntum said...

zikir lorh..tak pun ngaji ke tak pun pasang cd ayat2 suci ke..

inchik nizam azman said...

adehhh,....baek!

ctnur@hidayah said...

hm...mmg pun..klu mlm2 tu dlm kul 1@ 2 am baru leh tido...tp lnding atas katil tu mmg dlm kul 11..klu x leh tido tu mula la duk pikir masalah2 negara...konon la..

sarah honey said...

selalu jugak jadi macam ni. gosok2 mata sampai lebam,lepas tu dia jadi ngantok dengan sendirinya. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

hidup memang dah dijanjikan dengan cabaran dan dugaan.jangan pernah putus harapan...too all loopies,..fight for your life ~keep fighting till de last breath~